headerimg

adidas badesandaler

in Royal Academy 29.07.2019 09:42
von ModestyTerry • 4 Beiträge

Sock Dart var i adidas badesandaler brand i løbet af sommeren med en række kvalitetsudgivelser, men du fik en fornemmelse af, at rosen begyndte at ringe hul fra bloggerne, som om de ville have det til at lykkes mere, end publikum var interesseret i at se dem. Selv Nike Payaa faldt under denne fælde i de tidlige efterårsmåneder ... Jeg antager, at det nemmeste svar er, at Lincoln siden 2009 har været en Under Armour udstyret gymnasium, og i de 5 år der før havde haft en Adidas-handel med fodtøj . Så når det drejer sig om brugen af Lincoln-navnet til produkt, er jeg sikker på, at folkene på /// og UA har haft et strengt sprog i deres kontrakter, når det kommer til, hvor tæt navnet på  Lincoln ,  Railsplitters eller deres basketball-program kommer til Swoosh.

Hvis du tager en side ud af den tidligere nævnte Villa x Fabolous-aftale, ville UA oprette filmtrøjer til Beamen og Shuttlesworth? Nix. Det er ikke deres ting. Ville Adidas? Nix. Ikke deres ting heller. adidas boost dame Den eneste producent, som dette ville have gavn af, ville være Nike på grund af alle de tidligere skitserede grunde, og de er rigelige og giver mening. Jeg gjorde det endelig. Jeg fik mig et par af en af de mest omtalte udgivelser af 2015, adidas Ultra Boost. Det tog mig kun et år at hente adidas boost tilbud et par, men når jeg gjorde det, forstod jeg øjeblikkeligt, hvorfor skoen havde al hype bag sig. Ikke kun har det et rent udseende, teknologien, der er Primeknit og Boost, gør det virkelig til et af de mest behagelige sko, du nogensinde vil eje.

Hvad er bedre end to af de bedste rappere / underholdere i musikindustrien, der laver musik? Jeg siger hvad, to af de bedste rappere / underholdere, der laver sneakers! Kanye West vandt prisen for fodtøjsnyheder  Shoe Of The Year i 2015 takket være hans adidas Yeezy Boosts, og det er svært at vælge en mere fortjener. Jeg er overhovedet ikke tilhænger af Kanyes sneakers, men jeg forstår kraften, han har adidas campus gul med sine sko, og den opmærksomhed, de befaler. Hver gang en 350 eller 750 ankom eller var klar til at ankomme til detailhandlere var det alt hvad du læste om, uanset hvilken sneakerblog du vendte dig til.

Det er en sko, der voksede på mig, når jeg accepterede det faktum. Suede øvre og grå colorway gør det til et perfekt supplement til så mange outfits.There har allerede været en masse spekulationer om, hvad mærket "vandt" 2015. Vores egen Juan Carrillo finder ud af, at Jordan Brand stadig er den regerende mester. Bare i sidste uge offentliggjorde Dan Freebairn fra  Kick Postere sin forskning af  mest populære mærker på Instagram, og som det viser sig, løb adidas med den titel. Fra strengt et æstetisk perspektiv har adidas vundet de sidste 2 år. Det bare så sker, at de også vandt vores websteds officielle pris for Årets brand.

Vi har faktisk set Nike og Adidas over hele fodbold- og basketballlandskabet. Vores pro ligaer er også mættet med disse mærker, men i 2015 bar de største stjerner Under Armour på de største scener. Og de vandt. Jeg fejrede næsten hver eneste Yeezy-udgivelse i år, og det er lidt skuffende. Dette er ikke en slags skamspil fra min side, fordi næsten alle, jeg kender, der ikke var forbundet med en forhandler eller adidas, havde direkte en lignende skæbne. Tværtimod er skuffelsen en følelse af ubesvaret mulighed, som ingen udnyttede. I stedet for endelig at give efter for de adidas cloudfoam dame mange gange, Kanye lovede, at der ville være Yeezys for alle, i stedet fik vi en mangfoldighed af Sadderday når året gik.

Fra såkaldte stigninger i produktionsnumre til lodtrækninger, der beskyttede kunder til apps, der bestemte en persons værdighed til at kopiere et par efter geografi, var der masser af måder at score Yeezys, men ofte var vi ofte korte. Så i stedet for din typiske placering af sneakers i form af en Top 10-liste, her er en fuldstændig uvidenskabelig undersøgelse af, hvor forbløffende vi var med hvert fald og efterfølgende a href="https://www.sarahsevenblog.com/adidas-badesandaler-p-1179.html"> L med adidas Yeezys i år, som # KoFBestOf2016 fortsætter.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: gestaltenselbst
Forum Statistiken
Das Forum hat 761 Themen und 773 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen