Vi skrev adidas sko / talte konstant om ZX Flux, Tubular, Tubular X, XENO-teknologien og muligvis årets sneaker, Ultra Boost. Lad os holde fingrene på tværs af, at i 2016 fortsætter adidas med at skabe flere silhuetter / teknologi, der får os til at tale om dem dagligt. For hvem elsker ikke en lille venlig sneaker-konkurrence for at gøre det andet skridt til deres spil? Dette år bragte os flere samarbejder, end jeg tror, vi nogensinde har set, når det kommer til sneakers. Ikke kun havde vi de sædvanlige mærker, der ønsker at samarbejde til venstre og højre som New Balance, Asics, PUMA, Vans og Saucony, men vi havde også adidas, Nike og endda Jordan Brand til at deltage i det sjove.
Masser af mennesker ville have et par og var villige til (og faktisk gjorde) at betale latterlige priser for at få deres hånd på dem. Drake har måske kun officielt frigivet OVO 10'erne med Jordan Brand i 2015 (Redaktørens note: Enhver bemærker, at en af adidas campus klagerne ofte kløbt hos Kanye og adidas er det, at de kun sælger, fordi de er begrænset? Nå, hvor mange OVO 10'ere har Drake og Jordan sat ud?) men hvis Jordan Brand var opmærksom på nogen blog eller sociale medier, ved de, at de ' sidder på en guldgruve med Drizzy. Ligesom med Kanye, adidas sneakers er fans fortrolige med Drake, så selvom hans Air Jordan 10-frigivelse ikke var noget uden for normen, elskede sneakerheads det stadig for den enkle kendsgerning, at Drake var knyttet til den.
Forestil dig hvad Jordan Brand kunne gøre, hvis de brugte 1, 3, 4, 5 eller 11 silhouetten i et samarbejde med Drake? Eller måske endda give ham sin egen livsstilsilhouette? Alle ville være over det hele. Som billedtekst på billedet ovenfor antyder, følte jeg en slags måde at rangordne dette par så højt på trods af at det var en så hårdt savnet udgivelse af så mange. Der er stadig ingen, der benægter det år, Adidas har haft, Kanye Wests fortsatte adidas sneakers dame påvirkning eller måden, som både mærket og Kanye stjal showet på All Star weekenden 2015. Den originale 750-udgivelse satte baren for, hvad der ville være et fejlfrit år af udgivelser til det brancheændrende samarbejde.
Det føltes som sneakerheads enstemmigt besluttede, at Adidas Ultra Boost's helt hvide farve var den bedste (ikke længe efter at Kanye tog på sig dem), men uanset farve er Adidas Ultra Boost årets favorit nye model. Interessant nok nævnte jeg sidste år Adidas Pure Boost som min favorit nye model og året før Energy Boost. Så ja, jeg er en Boost-junkie - men du skulle også være det, det blæser alt andet væk. Yeezy Boost 750 er noget af en gåte for mig. Jeg kan ikke se på det og se en sneaker virkelig. Faktisk har jeg altid sagt, at mens Nike havde Kanye sneakers, og nu hos Adidas har han fodtøj.
Det er en sko, der voksede på mig, når jeg accepterede det faktum. Suede øvre og grå colorway gør det til et perfekt supplement til så mange outfits.There har allerede været en masse spekulationer om, hvad mærket "vandt" 2015. Vores egen Juan Carrillo finder ud af, at Jordan Brand stadig er den regerende mester. Bare i sidste uge offentliggjorde Dan Freebairn fra Kick Postere sin forskning af mest populære mærker på Instagram, og som det viser sig, løb adidas med den titel. Fra strengt et æstetisk perspektiv adidas sko dame har adidas vundet de sidste 2 år. Det bare så sker, at de også vandt vores websteds officielle pris for Årets brand.
Fra såkaldte stigninger i produktionsnumre til lodtrækninger, der beskyttede kunder til apps, der bestemte en persons værdighed til at kopiere et par efter geografi, var der masser af måder at score Yeezys, men ofte var vi ofte korte. Så i stedet for din typiske placering af sneakers i form af en Top 10-liste, her er en fuldstændig uvidenskabelig undersøgelse af, hvor forbløffende vi var med hvert fald og efterfølgende [url=https://www.sarahsevenblog.com/adidas-campus-p-50.html][img]https://www.sarahsevenblog.com/images/shoes/adidas- L med adidas Yeezys i år, som # KoFBestOf2016 fortsætter.